Vilmantė Markevičienė: Kaip konkuruoti su pasaulinio lygio prekės ženklais ir net gi juos aplenkti?

 

Šį kartą dalinuosi labai įdomiu archyviniu įrašu. Tai "Gentle Day" prekinio ženklo kūrėjos Vilmantės Markevičienės pranešimas "Verslo mitų" konferencijoje 2016 metais. Įdomu tai, kad nepaisant prabėgusių penkerių metų, kai kurie dalykai aktualūs ir dabar. Tikiuosi ir Jūs atrasite sau naudingų įžvalgų. 

Keisti moterų įpročius higieninių produktų rinkoje yra gan sudėtinga. Tačiau įmonė su prekiniu ženklu "Gentle Day" sugebėjo tai padaryti ir įrodė, kad šalia Gigantų gali įsitvirtinti ir naujas, nišinis prekės ženklas, jei tik jis pasiūlo inovatyvią, aukštos kokybės alternatyvą. "Gentle day" komandai netgi pavyko įrodyti, kad mokėti daugiau už prekę, kuri yra vienkartinė - verta. Jie sako, kad pakeisti vartotojų įpročius įmanoma. Tam reikia pasiūlyti sprendimą, kaip išspręsti jas kamuojančią problemą, o jei klientės mano, kad problemos nėra - reikia parodyti, kad ji egzistuoja.

Jeigu ir jūs norite pradėti sisteminti savo verslą - junkitės prie Veiklos efektyvumo didinimo, Verslo Statytojų ir Vystytojų, kurie iš amatininkų tampa verslininkais. Pasižiūrėkite pirmą mokymų dalį nemokamai - Nuo Amato prie Verslo. Pradžia. I dalis .

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.