
All Episodes
Episodes
E130. Atsisakykite gerų projektų ir susitelkite į geriausius ir svarbiausius
Kodėl net ir turėdami aiškius tikslus dažnai nuo jų nukrypstame? Šiame epizode rasite įžvalgas iš individualių konsultacijų su verslo vadovais: kaip trumpalaikės pagundos trukdo augimui, kodėl sunku atsisakyti „gerų...
View Episode
E129. Kaip sukurti išskirtinį beprotišką klientų aptarnavimą?
Daugelis verslų stengiasi tobulinti klientų aptarnavimą. LEAN, Six Sigma, TOC ir kitos metodikos moko geriau spręsti klientų problemas ir patenkinti jų poreikius. Tai svarbu, bet ar to pakanka, kai konkurentai daro tą...
View Episode
E128. Kiek pagarbos darbuotojams yra jūsų organizacijoje?
Daugelis organizacijų deklaruoja pagarbą kaip vieną svarbiausių savo vertybių. Tačiau ar tikrai jos gerbia savo darbuotojų laiką?
Didžioji dalis darbuotojų tikisi aiškiai suformuluotų lūkesčių – ko iš jų tikimasi ir...
View Episode
E127. Ar tikrai reikia kažką keisti jūsų rinkodaroje?
Labai dažnai verslo vadovai imasi įvairių pokyčių savo rinkodaroje „nes juk reikia kažką keisti“. Tačiau ar tikrai reikia kažką keisti? Neretai verslininkai imasi keisti gerai veikiančius rinkodaros ir pardavimų...
View Episode
E126. Rinkodara smulkiame versle – pinigų deginimas ar pinigų gamyba? Ką ir kaip matuoti rinkodaroje?
Daugelis smulkaus verslo savininkų nežino, ar jų išlaidos rinkodarai duoda kokią nors realią vertę. Šiame epizode paprastai ir aiškiai aptariami pagrindiniai rinkodaros rodikliai (Klientų Pritraukimo Kaina, Kliento...
View Episode
E125. Ką balansuojame ieškodami darbo ir gyvenimo balanso
Dabar taip madinga kalbėti apie gyvenimo balansą. Apie “balansą“ kalba politikai, medikai, koučeriai, net gi organizacijų personalistai. Tai ką reikia subalansuoti, kad pasiekti tą gyvenimo balansą, ir ar tikrai...
View Episode
E124. LEAN mokymasis. Kaip išvengti jerundicijos ir gauti daugiau naudos iš mokymosi
Prasidėjusių mokslo metų proga, šiame epizode kalbama apie „LEAN mokymosi" (Lean learning) koncepciją – sumanesnį būdą smulkaus verslo savininkams mokytis, augti ir prisitaikyti nepervargstant. Klausydami epizodo...
View Episode
E123. Kaip išmokti prisitaikyti prie diskomforto ir kaip padidinti savo asmeninį efektyvumą. Pokalbis su Mindaugu Grajausku
Šiame epizode kalbamės su Mindaugu Grajausku – žmogumi, kuris eksperimentuoja su savimi, savo įpročiais ir ribomis. Nuo ilgų distancijų bėgimo iki 12 valandų tylos – tai ne tik iššūkiai, bet ir kelias į gilesnį savęs...
View Episode
E122. Nustokite daryti "kažką"!
Ar jums pažįstama frazė „reikia kažką daryti“?
Arba jos giminaitė – „geriau daryti bet ką, nei nedaryti nieko“? Juk dažnai girdime, kad veikti yra geriau nei laukti. Tačiau ar bet kokia veikla iš tiesų veda prie...
View Episode
E121. Kaip trumpai ir patraukliai pristatyti savo verslą ar produktą
Kiekvienas verslo savininkas bei vadovas žino, kaip sunku atkreipti žmonių dėmesį. Rinka perpildyta – atrodo, visi šaukia garsiai, bet niekas nesiklauso. Jeigu sakoma žinutė neaiški, klientai tiesiog nueina pas...
View Episode
E120. Rinkodarinė klaida: kai kalbi visiems, tavęs negirdi niekas
Daugelis smulkaus verslo savininkų susiduria su ta pačia dilema: kur rasti daugiau gerų, mokančių ir vertę suprantančių klientų?
Net tie, kurie turi daug užsakymų, dažnai pripažįsta – ne visi klientai yra geri...
View Episode
E119. Dėmesys yra labai gerai, bet nepakankama. IShowSpeed vizito pamokos smulkiam verslui.
Rinkodaros vienas pagrindinių uždavinių – pritraukti potencialių klientų dėmesį. Todėl dėmesys yra labai gerai. Tačiau net ir daug dėmesio gali neduoti jokio rezultato, jeigu nepadaryti kiti darbai. Youtuberio...
View Episode