
All Episodes
Episodes
E38. Kaip sukurti verslą, kurį norėtų pirkti. Pokalbis su Mariumi Jovaiša
Marius Jovaiša - verslininkas, fotografas, leidyklos „Unseen Pictures“ steigėjas, investuotojas, fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ autorius, rašytojas, dokumentinių filmų kūrėjas. Sukūrė ir užaugino reklamos...
View Episode
E37. Kaip efektyviai reklamuotis socialiniuose tinkluose
27-tajame epizode kalbėjau apie tai, kad rinkodara (marketingas) yra daug daugiau nei tik reklama Facebooke. Tačiau tai nereiškia, kad socialinius tinklus reikia ignoruoti. Statistika rodo, kad daugiau nei ¾...
View Episode
E36. Kada reikia ir kada nereikia daryti inovacijų?
Ne vienas verslininkas pasvajoja kaip smagu būtų sukurti tokią inovaciją, kuri būtų pati inovatiškiausia ir geriausia. Tačiau pasaulinė statistika yra negailestinga inovatoriams. Įvairūs tyrimai bei šaltiniai nurodo,...
View Episode
E35. Ambicingo ir pelningo augimo strategijos sudarymas
Prieš keletą metų VŽ konferencijos metu vienas labai žinomas Lietuvos investuotojas auditorijai pasakė – Gera kompanija – tai auganti kompanija. Kodėl ? Tai tiesiog kapitalizmo aksioma. Tačiau nedaugelis įmonių...
View Episode
E34. Kas yra reikšmingas konkurencinis įmonės pranašumas
Sėkmingam verslui būtina turėti konkurencinį pranašumą. Todėl įmonės vadovų dėmesys turi būti sutelktas į tai, kaip sukurti, išnaudoti ir palaikyti ilgalaikį konkurencinį pranašumą.
Reikšmingas konkurencinis...
View Episode
E33. Verslas nėra gyvenimas, o tik gyvenimo dalis.
Jeigu paklaustume verslininkų, kas jiems gyvenime svarbiausia, tikiu, kad ne daugelis įvardintų „verslą“ – kaip pačią svarbiausią gyvenimo dalį. Bet kaip yra ištikrųjų? Dar tarybiniais laikais visi mokinukai turėdavo...
View Episode
E32. Kas yra tinklaveika (networking) ir kuo ji naudinga versle?
Trisdešimtajame epizode kalbėjau apie pačią žalingiausią verslininko frazę „Pasidarysiu pats“. Nes sėkmingi verslininkai pirmiausiai sau užsiduoda klausimą „Kas padarys?“, o ne „Kaip turi būti padaryta?“ . Tačiau...
View Episode
E31. Perdegimas – ar tai rimta ir kaip jo išvengti? Pokalbis su Jurgita Jankuviene.
Daugelis esate girdėję apie tokį reiškinį kaip „Perdegimas“. ChatGPT sako, kad "Perdegimas" žmogaus kontekste dažniausiai reiškia situaciją, kai asmuo patiria sunkų išsekimą dėl didelio fizinio ar emocinio...
View Episode
E30. Žalingiausia verslininko frazė
Markas Tvenas yra pasakęs, kad daug didesnę žalą daro ne tai, ko mes nežinome, o tai, ką žinome ir manome esant teisingu, nors tai nėra teisinga. Juk ne veltui sakoma, kad svarbiau yra ne daryti daugiau teisingų...
View Episode
E29. Skirtingos verslininko laisvės
Kiekvieną kartą, kai užduodu klausimą verslo savininkei(ui) ar amatininkei(ei) "Kodėl atsisakei samdomo darbo saugumo ir pasinėrei į verslą?", beveik visuomet išgirstu tokį patį atsakymą - verslininkės(ai) norėjo (ir...
View Episode
E28. Kaip planuoti ir veikti, kai beveik nieks nežinoma. Pokalbis apie Agile
Kai gaminamas pasikartojantis gaminys ar teikiamos standartinės paslaugos, tuomet puikiai tinka procesinis valdymas. Jei kuriama kažkas naujo, bet galutinis rezultatas rezultatas yra aiškus ir apibrėžtas, tuomet...
View Episode
E27. Marketingas – tai ne tik reklama Facebook'e
25 episode su Mindaugu kalbėjomės apie tai, kad rinkodara – tai vienas svarbiausių smulkaus ir vidutinio verslo vadovo (ar savininko) darbų. Bet ar tikrai verslininkas turi užsiiminėti reklama Facebook'e, tikrinti...
View Episode