
All Episodes
Episodes
E107. Ar gali Dirbtinis Intelektas tapti jūsų įmonės Valdybos nariu?
Tikriausiai nėra nei vieno šios tinklalaidės klausytojo, kuris nežinotų apie Dirbtinį Intelektą. Taip pat visi klausytojai išsibandė bent keletą DI įrankių – ar pasikalbėjimui, ar laiško parašymui, o gal reklaminiam...
View Episode
E106. Vienas žalingiausių patarimų – nesifokusuok į problemas, o fokusuokis į galimybes
Aš neabejoju, kad esate girdėję motyvacinę frazę „nesifokusuok į problemas, o fokusuokis į galimybes“. Galbūt dažnas tokiu požiūriu ir vadovaujatės. Aš irgi ilgą laiką laikiausi tokio požiūrio. Tačiau dabar manau, kad...
View Episode
E105. Verslas arba tobulėja ir auga, arba miršta
Nieko nėra pastovesnio už laikinumą. Šią sparnuotą frazę girdėjote ne kartą. Net jei ji skamba banaliai, \ verslo aplinkoje viskas pastoviai keičiasi – keičiasi technologijos, nutinka krizės, karai, karantinai,...
View Episode
E104. Klientui nereikia jūsų efektyvumo, klientui reikia problemos sprendimo
Iš Sauliaus Jovaišo ne kartą esu girdėjęs, kad „bet koks verslas gyvuoja tol, kol sprendžia kliento problemą“ (give credit where credit is due). Bet daug verslų užpuolė „taupymo“ sindromas – jie stengiasi viską...
View Episode
E103. Parduoti reikia daugiau ir brangiau
Pardavimai – tai viena svarbiausių verslo funkcijų. Ir jau ne kartą minėjau, kad bet kuris verslininkas turi visuomet žinoti atsakymą į 2 klausimus – „kiek pardavėme? Ir kur babkės?“
Tačiau įmonės tikslas nėra...
View Episode
E102. Kai pelno yra, o pinigų nėra
Verslo tikslas – uždirbti pinigų dabar ir ateityje. Dažnai manoma, kad įmonės pelnas ir yra tie pinigai. Tačiau labai dažnai įmonių vadovai kreipia mano pagalbos sakydami „Pelnas yra, tik kad pinigų nėra“. O jums...
View Episode
E101. Valdykite ir spartinkite srautą, o ne optimizuokite
Toyotos Gamybos Sistemos kūrėjas Taiichi Ohno apibūdindamas savo metodikos esmę sake: „Mes dabar analizuojame laiko intervalą, nuo to momento, kai iš kliento gauname užsakymą, iki momento, kai jis atsiskaito su mumis...
View Episode
E100. Kiek jūs esate įsipareigoję savo tikslams?
Labai daug žmonių išsikelia sau metinius tikslus. Bet statistika sako, kad net 92% tų tikslų atsisako jau vasarį. Bet tikslų siekimas, santykis su tikslais – kaip santykiai su žmonėmis. Juk rimtiems santykiams...
View Episode
E99. Kodėl kai kurios įmonės yra daug sėkmingesnės?
Ar kada esate susimąstę, kodėl kai kurie ganėtinai vidutiniški žmonės pasiekia reikšmingai daugiau nei aplinkiniai, kurie turi daug daugiau žinių, yra aukštesnių intelektinių sugebėjimų ar turi geresnius fizinius...
View Episode
E98. Nustokite pardavinėti ir pakvieskite klientą į istoriją, kurioje išsprendžiamos kliento problemos
Žmonės nemėgsta pirkti, nes jie nenori išleisti savo pinigų. O pasitikėjimas pardavėjais yra labai žemas. HubSpot‘o atliktuose tyrimuose, kur vertino žmonių pasitikėjimą įvairių profesijų atstovais, tik 3% apklaustųjų...
View Episode
E97. Kuo skiriasi IT sistemų ir žmogiškųjų sistemų kūrimas bei valdymas. Epizodo svečias Ričardas Šmaižys
Šios laidos svečias amato ėmėsi dar studijuodamas universitete. Tačiau kelias nuo programuotojo iki įmonės savininko nebuvo paprastas bei lengvas. Teko išmokti nemažai „brangių“ pamokų. Ir net po 15 metų verslavimo,...
View Episode
E96. Ar tikrai blogas tas kareivis, kuris nenori generolu tapti? Epizodo svečias Linas Dungveckis
Vadovais ne gimstama, bet tampama. Tačiau kaip atsirinkti tuos, kurie gali tapti vadovais? Apie šimtmečių patirtį kariuomenėse atsirenkant ir ugdant vadovus kalbamės su Linu Dungveckiu. Linas karinėse struktūrose...
View Episode