![Nuo Amato prie Verslo](https://kajabi-storefronts-production.kajabi-cdn.com/kajabi-storefronts-production/file-uploads/site/34191/podcasts/302a664-221c-ae7c-b3ac-7d17016ea13_AmVerPodcast3.jpg)
All Episodes
Episodes
E79. Kaip nešvaistyti rinkodaros pinigų
Šiame epizode kalbama apie (ne)efektyvią rinkodarą. Kiek vienas iš mūsų kas dieną susiduriame su pavyzdžiais, kaip smulkūs verslai švaisto marketingui skirtus savo pinigus ir pastangas. Pagrindiniai rinkodaros...
View Episode
E78. Verslo srautų valdymas ir spartinimas
Organizacija – tai ne atsitiktinių elementų rinkinys. Bet kurios organizacijos (ir verslo, ir viešojo sektoriaus ir nepelno siekiančios organizacijos) veikla – tai įvairių srautų rinkinys. Ir tik sėkmingas srautų...
View Episode
E77. Kaip parduoti nepardavinėjant? Parduodančių istorijų pasakojimas
Jausmas, kad visada turite įtikinėti žmones pirkti jūsų produktą, yra varginantis ir daugumai žmonių tai sukelia stresą. Neseniai kompanijos "HubSpot" atlikta apklausa atskleidė, kad 97% respondentų nepasitiki...
View Episode
E76. Ar matuojate savo laiko efektyvumą?
Verslo tikslas – uždirbti pinigų dabar ir ateityje. Tačiau reikia nepamiršti, kad geras verslas savo steigėjui suteikia ne tik pinigus, bet ir galimybes bei laiką užsiimti kitais smagiomis ar svarbiomis veiklomis....
View Episode
E75. Perkalibravimas. Kaip užtikrinti puikius metinius rezultatus?
Prasidėjo vasara, o su ja ir atostogų metas, po to ruduo ir vėl metų pabaiga. Laikas bėga, o kaip sekasi siekti metinių tikslų ? Todėl prieš pasineriant į atostogas pats laikas įsivertinti savo pusmečio progresą, bei...
View Episode
E74. Kaip įsivertinti savo verslo vadybos ir procesų brandą?
Sėkmingas verslas užtikrina verslininkui laisvę – t.y. generuoja pajamas ir nesukelia daug streso. Tačiau nedaugelis smulkaus ir vidutinio verslo savininkų gali pasigirti tokia situacija. Dauguma smulkių verslų tapę...
View Episode
E73. Ar jūsų klientai jaučiasi "kaip už milijoną" ?
Klientų aptarnavimas ir dėmesys klientams yra svarbus. Tačiau dažnai įmonėse skirtingi klientai sulaukia skirtingo dėmesio. Įprasta daug dėmesio skirti dideliems klientams, o mažuosius prisiminti tik retkarčiais....
View Episode
E72. Išorinis rinkodaros vadovas - aukšta rinkodaros kompetencija už nedidelę kainą
Dažnas Smulkaus ir vidutinio verslo vadovas kažkuriuo įmonės augimo metu susiduria su tam tikrų sričių kompetencijų trūkumu. Tai tokia situacija, kai ir pačio vadovo ir jo komandos narių žinios nepakankamo. Bet...
View Episode
E71. Penkios verslininkų klaidos, kurios gali sužlugdyti verslą
Smulkių verslų išgyvenimo statistika labai prasta. O net ir tie verslai, kurie nebankrutuoja per pirmus penkerius metus, neretai taip ir neišauga į didesnį verslą. Šiame epizode kalbama apie Penkias kritines klaidas,...
View Episode
E70. Kaip robotikos inžinierius tapo geodezinių tyrimų įmonės savininku. Pokalbis su Tomu Bekeriu
Studijuodamas robotiką Tomas nusprendė, kad sėdėjimas prie kompiuterio ir brėžinių braižymas – ne jam. Todėl atsiradus progai važinėti po Lietuvą ir matuoti elektros stulpus, ja pasinaudojo. Taip sau pačiam netikėtai...
View Episode
E69. Ar įmanomas amatas be streso?
Daugelis žmonių pasvajoja apie papildomą pajamų šaltinį, apie nuosavą individualią veiklą ar net savo smulkų verslą. Tačiau nedrįsta. Nes aplinkui mato labai daug pavyzdžių - kai papildoma veikla vietoje papildomų...
View Episode
E68. Kur slypi didžiausia šiuolaikinių verslo IT sistemų nauda?
Praėjusiame epizode kalbėjau apie tai, kodėl vienas nuostabiausių (gal net pats nuostabiausias) verslo gerinimo išradimų dažniau tampa jam problema, nei duoda naudos? Prisiminkime naudos kriterijus – svarbiausias IT...
View Episode