E133. Į kur nukreipti strategiją, kai viskas nuolat kinta?
Nuo spalio iki gruodžio daugelyje įmonių prasideda strateginio planavimo ir biudžetavimo maratonas. Vadovai svarsto, kur nukreipti dėmesį, kokius tikslus išsikelti ir kokias kryptis pasirinkti. Tačiau sparčiai besikeičiančioje aplinkoje kyla klausimas – į ką remtis, kai viskas aplink taip greitai kinta?
Kaip teigia „Amazon“ įkūrėjas Jeff Bezos, nors technologijos, konkurentai ir rinkos nuolat keičiasi, klientų lūkesčiai išlieka gana stabilūs. Amazon‘o klientai dar ilgai norės gauti prekes gauti greitai ir už gerą kainą. Todėl įmonės, kurios nuosekliai gilina supratimą apie savo klientus ir orientuoja veiksmus į jų poreikių tenkinimą, laimi ne tik šiandien, bet ir ateityje.
Bet kalbant apie klientų poreikius, yra viena fundamentali tiesa: „Žmonės neatsimins ką jūs pardavėte, bet jie atsimins kaip jie jautėsi bendraudami su jumis”. Todėl ilgalaikėje kovoje laimės kompanijos, kurios užtikrins, kad jų klientai patirtų kuo mažiau neigiamų emocijų kontaktuodami su įmone ir jos darbuotojais.
Epizode minimas video: https://www.youtube.com/live/4wTSZDZ_seU
----
Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius .
Registruokitės į Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ .
Tinklalaidę rasite Spotify, ApplePodcast, bei YouTube platformose.
Nemokama 30 min konsultacija: https://www.amverklubas.lt/30-min-registracija
Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ .
 
        