E126. Rinkodara smulkiame versle – pinigų deginimas ar pinigų gamyba? Ką ir kaip matuoti rinkodaroje?
Daugelis smulkaus verslo savininkų nežino, ar jų išlaidos rinkodarai duoda kokią nors realią vertę. Šiame epizode paprastai ir aiškiai aptariami pagrindiniai rinkodaros rodikliai (Klientų Pritraukimo Kaina, Kliento Vertė, Atsipirkimo periodas, Konversija). Taip pat ir aptariama, kaip šių rodiklių pagalba įsivertinti, ar jūsų rinkodara sukuria jūsų verslui pakankamai vertės.
----
Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius .
Registruokitės į Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ .
Tinklalaidę rasite Spotify, ApplePodcast, bei YouTube platformose.
Nemokama 30 min konsultacija: https://www.amverklubas.lt/30-min-registracija
Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ .