- Lapkričio 28d. Vilniuje - 

Suteikite savo verslui
YPATINGĄ PRANAŠUMĄ
su Beprotišku Svetingumu


Išsiskirkite iš konkurentų minios suteikdami klientams Ypatingą Aptarnavimą 


Praktinis Hands-On seminaras su sertifikuotu
Unreasonable Hospitality metodikos
treneriu Neriumi Jasinavičiumi 

 

Registruotis

Sustiprinkite klientų lojalumą 

Gaukite daugiau rekomendacijų

Auginkite savo
verslą

Ar Jūsų verslui sunku atrasti konkurencinį pranašumą?

 

Tuomet išsiskirkite iš minios
su Beprotišku Svetingumu

Pavargote stengdamiesi išjudinti savo verslą iš stagnacijos? Konkurentai vilioja jūsų klientus?
O gal jūsų klientai nėra visiškai patenkinti jūsų teikiamu aptarnavimu ir tai įtakoja jūsų verslo pelningumą?

 

Neišsiskiriantis klientų aptarnavimas neretai sąlygoja:

Žemą klientų lojalumą bei nuolaidų paiešką

Spaudimą mažinti kainas (ir įmonės pelną)

Neišnaudotas galimybes paversti kleintus Jūsų verslo ambasadoriais

Jūs nusipelnote turėti strategiją, kuri įgalins jus teikti klientams ne gerą aptarnavimą, o sukurti jiems neužmirštamą patirtį

Registruotis

Ko tikėtis iš Beprotiško Svetingumo metodikos taikymo po mokymų:

  • Padidėjusio klientų lojalumo
    Klientai taps ne tik klientais, bet nemokamais jūsų verslo ambasadoriais bei reklamuotojais 
  • Geresnės jūsų verslo reputacijos
    Reikšmingas išskirtinumas jūsų verslo segmente.
  • Klestinčio ir tvariai augančio verslo
    Užsitikrinkite stabiliai ir tvariai augantį verslą su reikšmingu konkurenciniu pranašumu (ypatingu svetingumu klientams)

 

Ar pasiruošę pamatyti kaip Beprotiškas Svetingumas gali padėti jūsų verslui?

Registruotis

Ką nagrinėsime Beprotiško Svetingumo
dirbtuvių metu?

Šių praktinių dirbtuvių metu ne tik sužinosite kaip nustatyti keistinas vietas, kaip pasirinkti tobulimo veiksmus, bet ir susidarysite įgyvendinimo planą

Dirbtuvių temos apims:

  • Klientų aptarnavimo tobulinimą
  • Įtraukiančius sąlycio su klientais taškus
  • Jūsų įmonės komandos įgalinimą ir motyvavimą
  • Strateginio vystymosi planą

Dirbtuvių dalyviai galės prisijungti prie virtualios 3 mėn truksiančios „Beprotiško svetingumo“ grupės, kurioje vyks virtualūs susitikimai ir bus papildomai teikiamos klientų aptarnavimo gerinimo konsultacijos.

Ką gausite?

Interaktyvumas

Tai ne teorinė paskaita, tai labai praktinės "hands-on" dirbtuvės 


Svetingumo planas

Po dirbtuvių dalyviai išsineš labai konkretų taktinių veiksmų planą, kurį galės iškart įgyvendinti

Tolesnį palaikymą 

Dirbtuvių dalyviai galės prisijungti prie virtualios bendruomenės, kurios nariai taiko šią metodiką

Kuo tai skiriasi nuo efektyvumo kursų?

 

Efektyvumas - tai ką mes darome. Jis yra būtinas geram klientų aptarnavimui. 

Svetingumas - taip, kaip klientas jaučiasi. Todėl labai svarbu būti ne tik efektyviu, bet sukurti klientui puikią patirtį ir įsimintinas emocijas. 

Per šias dirbtuves sužinosite kaip reikšmingai patobulinti jūsų teikiamą servisą klientams. 

Registruotis

Šios dirbtuvės vyks gyvai. Jų metu didelis dėmesys skiriamas praktiniams darbams. Todėl dalyvių skaičius yra ribotas (iki 15 įmonių). 

 

 BEPROTIŠKO SVETINGUMO 
DIRBTUVIŲ KAINA:

Registruojantis iki lapkričio 9d 

vienam dalyviui 243 EUR
dviems dalyviams iš tos pačios įmonės 298 EUR

Registruojantis po lapkričio 9d

vienam dalyviui 297 EUR
dviems dalyviams iš tos pačios įmonės 397 EUR

 
į kainą įskaičiuota 3 mėnesių narystė virtualioje uždaroje grupėje, kurioje vyks virtualūs susitikimai ir bus papildomai teikiamos klientų aptarnavimo gerinimo konsultacijos.

Registruotis

Dirbtuvių treneris

NERIUS JASINAVIČIUS

Veiklos efektyvumo ekspertas, sertifikuotas "Unreasonable Hospitality" metodikos treneris,  TOC ir LEAN ekspertas, lektorius,  knygos „Nuo Amato prie Verslo. Pradžia“ autorius. Daugiau nei 30 metų patirtį sukaupė dirbdamas skirtinguose verslo sektoriuose: finansiniame, gamybiniame, paslaugų ir kt. Dabar savo patirtimi dalinasi įvairiuose seminaruose ir mokymuose. Yra parengęs unikalų kursą smulkaus ir vidutinio verslo vadovams-savininkams „Nuo Amato prie Verslo“.