Kas yra Ypatingas Svetingumas (Unreasonable Hospitality)?
Tai būdas sukurti labai lojalius ir patenkintus klientus 

 

Trūkstama klientų patirties kūrimo dalis

Įsivaizduokite, kad einate į restoraną, kuriame darbuotojai ne tik jus aptarnauja, bet ir sukuria nepamirštamą atmosferą, kurią atsimenate dar ilgai po apsilankymo. Galbūt tai ranka rašytas užrašas prie jūsų deserto ar netikėtas patiekalas, puikiai pritaikytas jūsų skoniui. O gal tai tiesiog jausmas, kad jūs tikrai svarbus. Tai yra "Ypatingo Svetingumo" (Unreasonable Hospitality) metodikos esmė. Koncepcijos pradininkas Will Guidara, buvęs "Eleven Madison Park" bendrasavininkis ir knygos "Ypatingas svetingumas: nepaprasta galia suteikti žmonėms daugiau, nei jie tikisi" (Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect) autorius.

Tačiau Ypatingas Svetingumas puikiai tinka ne tik restoranams ar viešbučiams. Tai klientų patirties filosofija, kuri gali transformuoti bet kokį verslą – nesvarbu, ar vadovaujate konsultacijų įmonei, sporto studijai, technologijų startuoliui, baldų gamybos įmonei ar advokatų kontorai. Jeigu jums svarbu, kaip jaučiasi jūsų klientai,  tuomet „Ypatingo Svetingumas“ labai tiks. Kaip vienas iš nedaugelio "Unreasonable Hospitality" (Ypatingo Svetingumo) sertifikuotų trenerių pasaulyje, padedu įmonėms pritaikyti šią unikalią metodiką, tam kad sukurtų nepamirštamas akimirkas savo klientams. O tie klientai taptų ištikimais jūsų įmonės gerbėjais ir aistringais ambasadoriais.

Kas yra Ypatingas Svetingumas?


Savo esme "Ypatingas Svetingumas" yra apie tai, kaip sukurti tokį aptarnavimą, kad žmonės jaustųsi matomi, vertinami ir kad jais rūpinamasi viršijant lūkesčius. Tai ne tik puikus aptarnavimas; tai  malonių netikėtumų ir emocinio ryšio akimirkų kūrimas.

Will Guidara atrado šio principo galią vadovaudamas "Eleven Madison Park". Šių principų taikymas galiausiai padėjo tapti geriausiu restoranu pasaulyje. Komanda sutelkė dėmesį ne tik į "Michelin" žvaigždutėmis įvertintą maistą; jie rado būdus, kaip sukurti ypatingo svetingumo jausmą kiekvienam svečiui. Vienas pavyzdžių – komandos narys nubėgo nupirkti dešrainio svečiui, kuris paminėjo, kad niekada neragavo klasikinio Niujorko gatvės „hot-dog‘o“.

Bet svarbiausia: tokia į klientą orientuota magija tinka ne tik aukščiausios klasės restoranams. Tai puikiai tinka bet kuriai įmonei, norinčiai sukurti lojalius klientus, kurie aktyviai rekomenduotų įmonę savo draugams ir pažįstamiems.

Kodėl kiekvienam verslui reikia Ypatingo Svetingumo


Jūs sukūrėte puikią rinkodarinę žinutę. Jūsų rinkodara pritraukia klientus. O kas toliau? Kaip paskatinti klientus sugrįžti vėl ir vėl? Kaip paversti juos aistringais gerbėjais, kurie visiems pasakoja apie jus?

Pripažinkime realybę: neužtenka turėti puikų produktą ar paslaugą. Neužtenka ir efektyvaus klientų aptarnavimo. Turite galvoti apie tai, kaip priverčiate klientus jaustis. Ir čia Ypatingas Svetingumas ir tampa labai vertingu.

Ypatingas Svetingumas veikia ne tik prabangiems restoranams. Tai efektyvus slaptas ginklas bet kuriai įmonei, norinčiai ugdyti klientų lojalumą, auginti rekomendacijų skaičių ir išsiskirti iš konkurentų

Pagrindiniai Ypatingo Svetingumo principai

 

1. Nustebinti ir džiuginti

Tai yra papildoma kilometras netikėtais būdais – nebūtinai su brangiomis dovanomis, bet su apgalvotu rūpesčiu, kuris leidžia žmonėms jaustis ypatingais.

2. Emocinis ryšys

Žmonės prisimena, kaip priverčiate juos jaustis, o ne tik tai, ką jiems parduodate. Ypatingas Svetingumas pasinaudoja šia žmogiškąja tiesa.

3. Komandos įgalinimas rūpintis

Tai ne tik apie klientų aptarnavimo darbuotojus, tai kultūros, kurioje kiekvienas komandos narys prisiima atsakomybę už klientų patirtį, kūrimas.


Kodėl Ypatingas Svetingumas yra raktas į klientų išlaikymą

 

1. Žmonės pamiršta, ką parduodate – jie prisimena, kaip privertėte juos jaustis

Pagalvokite apie paskutinį kartą, kuomet patys patyrėte nuostabią svetingumo patirtį. Tikriausiai tai buvo ne tik produktas, bet ir tai, kaip jautėtės bendraudami su įmone (darbuotojais ir aplinka). Galbūt tai buvo netikėtas padėkos el. laiškas, koks apgalvotas gestas ar tiesiog sklandi patirtis be rūpesčių.

2. Džiugi emocija sukuria lojalumą ir užtikrina rekomendacijų rinkodarą (iš lūpų į lūpas)

Kai klientai patiria įsimintinų, puikių patirčių, jie grįžta pas jus, taip pat papasakoja apie jus savo draugams. Veiksmingiausia rinkodaros strategija? Padarykite savo klientus tokiais laimingais, kad jie nekantrautų papasakoti savo istoriją apie jus.

3. Tai ne tik aptarnavimas, bet ir mąstysena

Svetingumas skirtas ne tik viešbučiams ir restoranams. Tai verslo filosofija. Nesvarbu, ar esate sporto treneris, konsultantas, IT įmonė ar net baldų gamintojas, mažos apgalvoto svetingumo akimirkos gali paversti atsitiktinius klientus jūsų lojaliais ambasadoriais visam gyvenimui.

Ypatingas Svetingumas užtikrina 

Stiprų
klientų
lojalumą

Daug
rekomendacijų

Tvarų
verslo augimą

Nori sužinoti kaip pritaikyti Ypatingą Svetingumą savo įmonėje?

 

Ypatingo Svetingumo praktinės dirbtuvės su sertifikuotu Unreasonable Hospitality metodikos treneriu Neriumi Jasinavičiumi lapkričio 28d. Vilniuje. 

Sužinoti daugiau