Nemokamas vebinaro įrašas
Šiandieninėje konkurencingoje rinkoje vien gero klientų aptarnavimo nepakanka. Daugelis klientų įpratę prie gero aptarnavimo. Tačiau geras aptarnavimas, kaip pravėsusi arbata – nėra kuo skųstis, bet ir neįsimena. O klientų ilgalaikis lojalumas kyla iš prasmingų, įsimintinų patirčių.
Restoranų ir viešbučių verslas tą suprato jau seniai, todėl daugelį metų tobulino „įsimintinų kliento patirčių“ kūrimo metodikas. Šiame vebinare pristatoma pasaulinio bestselerio „Beprotiškas svetingumas“ („Unreasonable Hospitality“) knygos autoriaus Will Guidara klientų patirčių kūrimo metodika. Šių principų taikymas Will‘ui ir jo valdomo restorano „Eleven Madison Park“ komandai užtikrino geriausio pasaulyje restorano titulą.
Vebinare kalbėsime apie tai, kaip bet kokioje srityje veikiančios ir bet kokio dydžio įmonės gali paversti kasdienį bendravimą su klientais nepaprastomis akimirkomis, kurios džiugina įsimena klientams ir išskiria jas iš konkurentų tarpo.
Užsiregistruokite, žiūrėkite vebinarą ir sužinokite:
Nesvarbu, ar vadovaujate mažam verslui, ar vadovaujate augančiai komandai, ar atsakote už klientų aptarnavimo procesus, šis vebinaras suteiks praktinių įžvalgų, kurios padės pakylėti klientų aptarnavimą į visiškai kitą lygį.
Vebinaro pranešėjas: sertifikuotas "Unreasonable Hospitality" metodikos ekspertas Nerius Jasinavičius
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.