E116. Kodėl darbuotojai nereaguoja į pastabas ir netaiso savo elgesio?

Vienas dažniausių nusiskundimų, kurį tenka išgirsti iš vadovų bei verslininkų, tai „nėra gerų darbuotojų“. Ir tai ne tik dėl to, kad sunku rasti darbuotojus, kurie jau mokėtų dirbti kaip reikia, bet ir dėl to, kad darbuotojai nenorai tobulėti ir mokytis. Pasak vadovų, nepaisant jų mokymo pastangų ir nuolatinių kartojimų darbuotojams būti atidesniems, kruopštesniems, atsakingesniems, geriau aptarnauti klientus, labiau gilintis į klientų problemas ir pan, darbuotojų elgsena nesikeičia. Jie tarsi negirdi, o gal net ir specialiai ignoruoja vadovų pastabas ir nurodymus.

Šiame epizode kalbama apie tokio reiškinio priežastis, ir ką vadovai gali padaryti, kad  šią problemą išspręsti. 

----

Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius .

Registruokitės į Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ . 

Tinklalaidę rasite SpotifyApplePodcast, bei YouTube platformose.

Nemokama 30 min konsultacija: https://www.amverklubas.lt/30-min-registracija 

Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ . 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.