E104. Klientui nereikia jūsų efektyvumo, klientui reikia problemos sprendimo

Iš Sauliaus Jovaišo ne kartą esu girdėjęs, kad „bet koks verslas gyvuoja tol, kol sprendžia kliento problemą“ (give credit where credit is due). Bet daug verslų užpuolė „taupymo“ sindromas – jie stengiasi viską pseudolean‘inti, automatizuoti ir efektyvinti taupydami darbuotojų sekundes, mažindami darbuotojų skaičių ir netgi dalį savo darbo užkraudami klientams. Jie tą pateisina „efektyvumo didinimu“ ir sąnaudų taupymu. Ir nukenčia klientų aptarnavimas bei klientų pasitenkinimas.

Klientams nereikia efektyvumo, jiems reikia, kad išspręstų jų problemą!

Šiame epizode paminėti šie epizodai:

E08. Kas yra įmonės ilgalaikis konkurencinis pranašumas 
E73. Ar jūsų klientai jaučiasi "kaip už milijoną" ?

----

Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius .

Registruokitės į Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ . 

Tinklalaidę rasite SpotifyApplePodcast, bei YouTube platformose.

Nemokama 30 min konsultacija: https://www.amverklubas.lt/30-min-registracija 

Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ . 

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.