E73. Ar jūsų klientai jaučiasi "kaip už milijoną" ?
Klientų aptarnavimas ir dėmesys klientams yra svarbus. Tačiau dažnai įmonėse skirtingi klientai sulaukia skirtingo dėmesio. Įprasta daug dėmesio skirti dideliems klientams, o mažuosius prisiminti tik retkarčiais. Tačiau kai kurios kompanijos elgiasi atvirkščiai. Ir tai joms suteikia reikšmingą pranašumą ir neša ilgalaikę naudą. Šiame epizode kaip apie tai, kodėl svarbu, kad visi klientai jaustųsi tarsi būtų „milijono dolerių klientai“.
Epizode minima vyriškos aprangos stiliaus paskyra: https://www.facebook.com/TavoKostiumas
Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius.
Daugiau informacijos apie Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/
Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ .