E66. Koks turi būti tikslas? Augti 2 kartus ar 10 kartų?

Šiame epizode kalbama apie tai, kokius augimo tikslus turėtų kelti įmonės vadovai. Tai, kad bet kuris verslas privalo augti, yra kapitalizmo aksioma. Bet kurio verslo veiklos išlaidos visada auga – didėja darbuotojų atlyginimai, brangsta žaliavos, atsiranda įvairiausių papildomų reikalavimų (tvarumo, ekologiškumo, duomenų apsaugos, kibernetinio saugumo ir t.t.). Tačiau kokį augimo tikslą turėtų nusistatyti įmonės vadovų komanda? Ar tikrai augti 2 kartus yra paprasčiau ir saugiau? O 10 kartų augimo tikslas – tik haliucinacijos?

 --- x --- x ---

Įmonės tikslas yra uždirbti pinigų dabar ir ateityje. Tam ji turi kurti vertę visoms suinteresuotoms pusėms. Investuotojams, savininkams, darbuotojams, klientams, tiekėjams, aplinkai. Todėl vertės kūrimo srauto spartinimas yra pats svarbiausias įmonės vadovų uždavinys. Vertės srautą riboja apribojimas (ai). 

2024 gegužės 21-22 d. Vilnius Grand Resort  vyksiančioje Europinėje Apribojimų Teorijos konferencijoje, skirtoje dr. Eli Goldratt‘o knygos „TKSLAS“ 40-mečiui. savo patirtimi kaip apribojimus geriau išnaudoti, valdyti ir plėsti dalinsis įmonių vadovai. Jie papasakos kaip jiems jiems pavyko pasiekti įspūdingų rezultatų. Konferencijos dalyviai išgirs Mantingos, Harju Elekter, Schmitz Cargobull, Admen ir kitų įmonių vadovus.

Nepraleiskite nuostabios progos atnaujinti ir praplėsti įmonių efektyvumo ir pelningumo didinimo žinias. Iki balandžio 25 dienos taikomos išankstinės registracijos kainos.

Daugiau informacijos apie konferenciją rasite čia: https://thegoal40.com/ 

Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius

Daugiau informacijos apie Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ 

Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ . 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.