E62. Ar klientai supranta kuo jūs užsiimate?

Įsivaizduokite tokią situaciją. Jūs paklausiate tik ką sutikto verslininko, kuo jo įmonė užsiima. Ir iš jo išgirstumėte tokį atsakymą: "Daugeliui žmonių reikia reguliariai gauti įvairių mineralų, angliavandenių ir kitokių maistinių medžiagų. Tai mes imama įvairiausios formos tas medžiagas, jas apdorojame termiškai ir fiziškai bei pateikiame klientams patrauklia forma. Ar labai įdomu sužinoti detaliau apie tai, kaip jie gali būti jums naudingi ?" 

O jeigu tokį įmonės aprašymą užtikote internete, kiek laiko užtruks, kol atsidarysite kitą puslapį ?

Jau ne kartą savo tinklalaidės epizoduose kalbėjau apie tai, kad kuo daugiau klientui reikia galvojimo pastangų ir laiko, kad suprasti ką jūs siūlote, ir kokia jūsų pasiūlymo vertė klientui, tuo didesnė tikimybė, kad klientas savo problemos sprendimo ieškos kažkur kitur.

Kviečiu į Pardavimų spartinimo praktikumą „Kaip dar šiemet pasiekti padavimų rekordą?“, kurio metu dalyviai ne tik išgirs teorinius patarimus, bet ir su mano pagalba įsivertins reikalingus pokyčius bei susidarys tų pokyčių įgyvendinimo planą.

Daugiau informacijos: www.amverklubas.lt/pardavimai .

Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius

Daugiau informacijos apie Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ 

Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ . 

 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.