E36. Kada reikia ir kada nereikia daryti inovacijų?

Ne vienas verslininkas pasvajoja kaip smagu būtų sukurti tokią inovaciją, kuri būtų pati inovatiškiausia ir geriausia. Tačiau pasaulinė statistika yra negailestinga inovatoriams. Įvairūs tyrimai bei šaltiniai nurodo, kad mažiau nei 10 % visų produktizuotų (t.y. produktai tapusių bei klientų teismui pateiktų) naujovių pardavimai padengia visus kūrimo kaštus, ir tik 1-3% naujovių tampa komerciškai sėkmingomis. O kiek dar inovacijų bei naujovių numarinamos taip ir netapusios produktais ? Tai kada reikia ir kada nereikia daryti inovacijų? Nuo ko pradėti inovacijų procesą?

Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius

Daugiau informacijos apie Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/ 

Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ . 

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.