E35. Ambicingo ir pelningo augimo strategijos sudarymas
Prieš keletą metų VŽ konferencijos metu vienas labai žinomas Lietuvos investuotojas auditorijai pasakė – Gera kompanija – tai auganti kompanija. Kodėl ? Tai tiesiog kapitalizmo aksioma. Tačiau nedaugelis įmonių užsitikrina pelningą ir ilgalaikį augimą. Kodėl? Nes jie susiduria su netipiniu bet reikšmingu apribojimu – TOP vadovų dėmesiu (jo stoka). Kaip užtikrinti, kad šis apribojimas (t.y. vadovų dėmesys) išnaudojamas efektyviai ir nešvaistomas ?
Pirmiausiai reikia užtikrinti, kad stabilizavome įmonės piniginių srautų situaciją. O tada reikia nustatyti įmonės aiškią įgyvendinimą strategiją, kurią sudarant yra apsisprendžiama, ką organizacija darys Sukurdama, Išnaudodama ir Palaikydama (Build, Capitalize, Sustain Decisive Competitive Edge) Reikšmingą konkurencinį pranašumą, ir ko organizacija nedarys. Neretai, sprendimai KO NEDARYSIME yra svarbesni ir sunkesni nei sprendimai KĄ DARYSIM.
Tinklalaidės autorius Nerius Jasinavičius.
Daugiau informacijos apie Smulkaus ir Vidutinio verslo vadovų-savininkų įgūdžių ugdymo programą "Nuo Amato prie Verslo" sužinokite čia: https://amver.lt/
Apie Neriaus Jasinavičiaus knygą "Nuo Amato prie Verslo. Pradžia" sužinokite čia: https://amver.lt/knyga-1-dalis/ .