Pardavimų spartinimo praktikumas
Kaip dar šiemet pasiekti padavimų rekordą?
Padidinkite įmonės pardavimus nepaisant nepalankios ekonominės aplinkos ir uždirbkite rekordinį pelną

Visos įmonės bėdos prasideda nuo per mažų (ir nepelningų) pardavimų
Jau baigiasi 2024 metų pirmas ketvirtis ir dažnas įmonės vadovas-savininkas pastebi, kad pardavimų rezultatai smarkiai atsilieka nuo nustatytų tikslų. Ir tokie rezultatai laibai neramina ar net kelia stresą. Nors visi kalba apie sulėtėjusią ekonomiką, išlaidas taupančias organizacijas, bet kažkodėl jūsų įmonės išlaidoms (darbo užmokesčio sąnaudos, nuoma, žaliavų ir prekių įsigijimo kaina) tai neveikia, ir jos auga.


Jei esamos pardavimų tendencijos neužtikrins jūsų įmonės augimo, arba augimo tempas jūsų netenkina bei jūsų įmonė turi laisvų (gamybinių) pajėgumų ir galėtų įvykdyti daugiau užsakymų, ir jūsų rinkos dalis neviršija 10%, tuomet tai dar nevėlu ištaisyti situaciją. Tiesiog reikia trasti būdus kaip parduoti DAUGIAU ir BRANGIAU. Pardavimų didinimą galima pasiekti išnaudojant šiuos pajamų gavimo kanalus:
- parduoti daugiau ĮPRASTŲ prekių ir paslaugų esamiems klientams,
- parduoti parduoti daugiau NAUJŲ prekių ir paslaugų esamiems klientams (upselling – angl.),
- parduoti daugiau ĮPRASTŲ ir NAUJŲ prekių ir paslaugų naujiems klientams.
Tik veiksmai pakeis realybę
Rezultatams pasiekti reikės daugiau nei tik sudalyvauti praktikume, bet reikės ir pokyčius įgyvendinti įmonėje. Todėl šį praktikumą rekomenduoju tik tiems, kurie nori pasiekti versle daug daugiau (nei turi dabar) ir yra nusiteikę keistis ir veikti.
Ar tai jūs ?
Praktikumo programa
- Esamos įmonės pardavimų situacijos įvertinimas
- Kur esama dabar?
- Kokie yra norai/tikslai?
- Ar kažkas pasikeitė aplinkoje nuo planų sudarymo momento?
- Įmonės produktų/paslaugų krepšelio įvertinimas
- Esamų produktų/paslaugų naudingumas įmonei
- Naujų produktų/paslaugų idėjos
- Į kuriuos produktus/paslaugas fokusuotis
- Produktų/paslaugų pardavimo tikslai
- Rinkodara:
- Produkto/paslaugos tikslinis segmentas
- Produkto/paslaugos vertė klientui
- Produkto/paslaugos marketinginės žinutės
- Ką pakeisti rinkodarinėje komunikacijoje (web-puslapyje, reklamose, soc.tinkluose)
- Potencialių klientų pritraukimas
- Pardavimo procesas
- Pagrindiniai pardavimo proceso žingsniai
- Pardavimo proceso įrankiai
- Pardavimo proceso rodikliai
- Veiksmų plano sudarymas
- 1-mos savaitės veiksmai
- 1-mo mėnesio veiksmai
- 6 mėnesių veiksmų planas
PARDAVIMŲ PRAKTIKUMO KAINA:
397 EUR
užsiregistravusieji iki 2024 balandžio 4d.
gaus individualią Neriaus Jasinavičiaus 1 val. konsultaciją
pardavimų didinimo klausimais
Ar tai tinka mano verslui ?
Kaip vyks praktikumas?
Kokios garantijos?
Jeigu jums reikalinga išankstinio mokėjimo sąskaitą, pateikite savo duomenis
Lektorius
NERIUS JASINAVIČIUS
Veiklos efektyvumo ekspertas, TOC sprendimai vadovas, buvęs “Achemos grupė” valdybos narys ir generalinis direktorius, „Lietpak“ vykdomasis direktorius, sertifikuotas TOC ir LEAN ekspertas, lektorius, knygos „Nuo Amato prie Verslo. Pradžia“ autorius. Daugiau nei 30 metų patirtį sukaupė dirbdamas skirtinguose verslo sektoriuose: finansiniame, gamybiniame, paslaugų ir kt. Dabar savo patirtimi dalinasi įvairiuose seminaruose ir mokymuose. Yra parengęs unikalų kursą smulkaus ir vidutinio verslo vadovams-savininkams „Nuo Amato prie Verslo“.
