Visos organizacijos susiduria su apribojimais

Jūs galite apribojimus ignoruoti, kaltinti, laužyti. Tačiau efektyvūs vadovai tiesiog tuos apribojimus išnaudoja ir efektyviai valdo organizacijas per apribojimus.

 

Užsiregistruokite ir nemokamai žiūrekite vebinarų įrašus bei sužinokite, su kokiais apribojimais susiduria organizacijos. Taip pat sužinokite, kaip Jūs galite efektyviai valdyti savo organizacijas išnaudodami apribojimus 

 

Užsiregistruokite ir žiūrėkite

Bet kada galima atšaukti savo registraciją

Kiekviena organizacija, nepriklausomai nuo to, ar ji yra pelno siekianti ar siekianti kitokių tikslų, susiduria su apribojimais. Dažnai vadovai mano, kad bet koks apribojimas yra blogai ir juos reikia plėsti (šalinti). Tačiau kad ir kiek bešaltintume tuos apribojimus, jie vistiek kažkur bus. Nes nėra nei vienos žmonių organizacijos, kuri neturėtų apribojimo(ų). Dar praėjusio amžiau aštuntajame dešimtmetyje Izraelio fiziko Dr. Elijahu Goldratto suformuluota bei iki šiol nuolat tobulinama Apribojimų Teorija (Theory of Constraints) nusako kaip elgtis su apribojimais, kad pasiekti organizacijos tikslą su mažiausiomis pastangomis ir sąnaudomis.

Šiame vebinare bus pasakojama ne tik apie organizacijų valdymą per apribojimus, bet ir apžvelgti dažniausiai sutinkamai organizacijų apribojimai (vadovybės dėmesys, pardavimai, apyvartinės lėšos, vidiniai pajėgumai).

Apribojimų Teorijos kūrėjas dr. E. Goldratt‘as vadovybės dėmesį pavadino pačiu reikšmingiausiu apribojimu, o tai reiškia, kad praplėtus kitus apribojimus, įskaitant rinkos paklausą, sukuriant reikšmingą konkurencinį pranašumą, organizacijos augimo tempą vis dar riboja vadovybės dėmesio pajėgumai.

Kiek dėmesio žmogus gali skirti per tam tikrą laiką? Pats terminas yra nekonkretus ir labai sunkiai įvertinamas net tada, kai kalbame apie tik vieno asmens dėmesį. Bet kai bandome įvertinti žmonių grupės dėmesio pajėgumą, tai gali būti beveik neįmanoma. Tačiau nėra abejonių, kad yra riba, kai pridėjus daugiau klausimų, kuriuos reikia spręsti ir kontroliuoti, kyla chaosas. Blaškos (multitasking) žala yra gerai žinoma. Kaip efektyviai išnaudoti vadovų dėmesio apribojimą?

Kaip efektyviai išnaudoti vadovybės dėmesio apribojimą?

Bet kuri auganti įmonė susiduria su pardavimų apribojimu – jos pajėgumai yra didesni nei turimas užsakymų kiekis. Todėl jai reikia pardavinėti. Tačiau daugumos įmonių pardavimai panašūs į loteriją - nežinai kada “įvyks” pardavimas ir kokio dydžio jis bus. Tokie pardavimai sunkiai prognozuojami bei valdomi. Stabiliam įmonės darbui reikia prognozuojamų bei valdomų pardavimų, kurie nuolatos augtų.
- Ką daryti, kai įmonė susiduria su pardavimų apribojimu?
- Kaip jūsų įmonė gali užsitikrinti nuosekliai augančius pardavimus?
- Kaip suderinti rinkodaros ir pardavimų veiksmus?

Kuomet įmonei trūksta pajėgumų, daugelis vadovų imasi pajėgų praplėtimo. Tačiau bet koks apribojimo praplėtimas – tai augančios veiklos išlaidos bei papildomos investicijos. Tačiau prieš plečiant vidinį apribojimą, reikia įsitikinti, kad jūs jau išspaudžiate maksimumą iš to ką turite.